Notícia

The New Yorker pretén duplicar la seva circulació en paper

Genera dos terços (65%) dels ingressos per subscripció

Foto
The New Yorker, la revista cultural nord-americana , es troba en la posició afortunada de generar dos terços (65%) dels ingressos per subscripció, però vol anar més enllà gairebé duplicant la seva circulació remunerada a dos milions el 2023.

Malgrat que el cost del paquet digital d'impressió més popular va ser el 20% l'any passat, la publicació encara es va mantenir als seus lectors, fins i tot veient que la circulació de la circulació total augmentava en un 12% a 1,2 milions. Encoratjat per aquest creixement i el reconeixement que els consumidors estan disposats a pagar contingut de qualitat, The New Yorker està adoptant una estratègia multicapa per augmentar els ingressos dels lectors. A càrrec de Monica Ray, EVP del màrqueting de consumidors de la companyia matriu Condé Nast, la revista ha contractat 15 escriptors extra, amb plans per altres 10 d'aquest any, per augmentar la cobertura d'àrees d'interès especial.

Segons informa Digiday, The New Yorker treballa a oferir més contingut per als lectors després de descobrir que és més probable que paguin si s'ofereixen més tipus de contingut. "Es tracta de les històries editorials i de trobar escriptors que poden escriure històries que no apareixen en cap altre lloc", va dir Ray. "Hem de mostrar als subscriptors el valor; sempre hem d'elaborar diferents maneres de satisfer les diferents necessitats per a ells ". El New Yorker també ha reforçat el contingut dels seus butlletins de correu electrònic nou per incloure temes com ara política, negocis i aliments, al mateix temps que implementar orientació personalitzada al seu lloc web per atraure més lectors.

No obstant això, d'acord amb Monica Ray, el controlador més important ha estat la capacitat d'orientar grups d'afinitat a Facebook i Google amb publicacions pagades i paraules clau de cerca pagades. "Els canals digitals són el que ha obert The New Yorker. Això ha canviat la manera d'arribar als consumidors ", va dir. Una altra part de l'estratègia de creixement consisteix a construir la marca a l'estranger, molt probablement al Regne Unit i després a altres països de parla anglesa. Per exemple, encara que tingueu en compte les barreres de costos per créixer a l'estranger, la revista ha començat després de contractar l'escriptor de Londres, Sam Knight, que utilitza Facebook per orientar articles a clients potencials del Regne Unit.

Font: Warc.com

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte