Notícia

El Gobierno no vol dir com reparteix la publicitat institucional als mitjans

Recorreran a l'Audiència Nacional per no donar les xifres

Foto
El Govern Central va gastar el 2015 un total de 37,7 milions d'euros a posar anuncis en mitjans de comunicació. Per exemple, en les campanyes contra el maltractament, l'IRPF o els anuncis de la DGT. Com els va repartir i amb quin criteri és un secret que se segueix guardant per a si malgrat que els dictàmens del Consell de Transparència -organisme estatal independentment li han reiterat que ha de fer públic com està invertint en la premsa, web, ràdio i televisió espanyoles .
 
Segons la Llei de Publicitat Institucional, el repartiment d'aquests milions ha de fer amb criteris objectius i no partidistes, però no es coneix si veritablement segueix aquests principis o si alguns mitjans surten més beneficiats que altres, ja que no es fa públic el repartiment.

Podeu llegir la noticia sencera al següent enllaç de eldiario.es

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte