Notícia

Inversió Publicitària: Optimisme moderat en el començament de 2018

Els índexs de percepció es recuperen després d'un mal final d'any

Foto
Els panelistes de Zenith Vigía, directius de mitjans de comunicació, situen en el 3,1% el creixement de la inversió publicitària en 2018. Després tancar un 2017 pràcticament pla, s'espera que en l'any que comença el mercat publicitari reaccioni i aprofiti el vent a favor de la recuperació econòmica i del consum. Durant aquest any se celebrarà un Campionat Mundial de Futbol, un esdeveniment que habitualment té una repercussió positiva en el sector. A més no s'espera que hi hagi convocatòries electorals importants, que solen tenir un efecte negatiu en la inversió. Com ve passant en els darrers anys el major creixement de la inversió es produirà en els mitjans digitals; en canvi seguirà disminuint la inversió en mitjans impresos.

Font: Puromarketing.com

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte