Notícia

2 tallers sobre Google Adwords els propers 24 i 26 de gener

Forma part dels Itineraris SDE de formació de la Generalitat

Foto
Hi ha qui pensa que Google AdWords és una eina publicitària dissenyada només per als qui venen productes d’alt consum. En canvi, és una eina estratègica per dur a terme accions locals i mòbils en qualsevol país del món. Si voleu saber com una empresa cultural pot utilitzar Google AdWords per fer publicitat en qualsevol país del món, heu de fer aquest taller.
 
Taller adreçat a professionals del sector cultural i creatiu, responsables de màrqueting i responsables de la comunicació online.
 
IMPORTANT! Aquesta formació consta de dues sessions independents (AdWords I i AdWords II). Si estàs interessat a assistir a totes les sessions d'Adwords, assegura't de fer la inscripció a ambdues activitats.

ENLLAÇOS: 

ACTIVITAT 1 (DIA 24 DE GENER)
ACTIVITAT 2  (DIA 26 DE GENER)
 
METODOLOGIA
 
Exposició del contingut amb exemples i casos pràctics i interacció amb les persones assistents.
Es farà servir el mètode del cas a les aplicacions pràctiques reals.
 
CONTINGUTS - Part I: Campanyes d’AdWords a la xarxa de cerca 
 
Introducció a Google AdWords
 
Què podem fer les empreses culturals amb Google AdWords?
Tipus de campanyes i terminologia bàsica.
 
Les campanyes a la xarxa de cerca
 
1. Anàlisi i estratègies abans de crear una campanya
El concepte de la subhasta de paraules clau.
La investigació i la segmentació del mercat i la definició dels objectius i les estratègies.L’estratègia d’anàlisi de paraules clau i determinació de les concordances.
 
2. Creació d’una campanya
L’estructura de les campanyes.
La configuració de campanyes.
La segmentació de clients potencials per ubicació i idiomes.
Les extensions dels anuncis.
La creació d’un anunci de text amb efectivitat.
La introducció de les paraules clau.
L’establiment de preus, la revisió i el registre.
 
3. Administració d’una campanya
L’estructura d’un compte d’AdWords.
L’edició de qualsevol configuració.
Les opcions de pagament i facturació.
 
4. Optimització d’una campanya
El principi de rellevància.
De l’AdRank al Quality Score.
Altres eines d’optimització.
 
5. Control i seguiment
Creació i gestió d’informes.
Seguiment de conversions.
Integració a Google Analytics.
 
6. Ajuda i recursos addicionals
 
PREINSCRIPCIÓ I PAGAMENT
 
El taller té una durada de 5 hores i és de pagament. El preu és de 15 € en total. Un cop tramitat el pagament, no es retornarà l'import en cap cas. 
 
Una vegada feta la preinscripció*, rebreu un mail amb les instruccions per efectuar el pagament del taller.
 
*La preinscripció no garanteix la plaça. Fins que no s’efectuï el pagament no es formalitzarà la inscripció.
 
L’aforament és limitat.
 
REQUISITS 
 
Disposar d’un compte de Google
És imprescindible portar un ordinador portàtil o una tauleta amb dispositiu Wi-Fi i cable d'alimentació.
 

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte