Notícia

Conclusions de la taula rodona: "Quin és el futur del «brand content»?"

A la Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna

Foto
Com hauria de ser el contingut de marca en els mitjans digitals? Com arribar a un públic cada cop més divers? Com resoldre el conflicte entre el contingut de marca i el contingut periodístic? Aquestes són algunes de les preguntes que han pivotat al voltant de la taula rodona en el marc de la jornada "Brand Content, clau en el model de negoci digital" que ha tingut lloc a la Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna, organitzat per la facultat conjuntament amb NacióDigital i moderada per Karma Peiró, directora del diari. "Per a un mitjà és clau crear un equip creatiu independent, on els continguts no passin per la redacció" ha explicat Alberto Luna, director de comptes de brand content d'El Confidencial. El seu diari ha creat un equip multidisciplinar que compta amb... Podeu llegir la noticia sencera al següent enllaç de Nació Digital

Peu de foto: Alberto Luna i José Gutiérrez debatent sobre contingut de marca. Foto: Adrià Costa.



 

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte