Notícia

El poder del Big Data es multiplicarà per 10 durant el 2018

Les cinc grans tendències que es consolidaran durant l'any vinent

Foto
El Big Data estén i consolida el seu imperi en el món del màrqueting i la publicitat. El seu poder es multiplicarà per 10 el 2018, segons els experts, donant cos a tots els aspectes de les campanyes i permetent, per fi, les experiències 100% personalitzades. L'any que ve, les dades es convertiran definitivament en el 'Sant Grial' dels marketinianos. La comunicació digital farà un pas de gegant i la intel·ligència artificial deixarà de ser una opció.

Almenys, així ho vaticinen els experts de Sizmek, plataforma independent de compra de publicitat, que en el seu previsions per a l'any que anuncien la desaparició de moltes d'aquestes solucions ineficaces en publicitat que generen cert caos i desconfiança. A més, la Intel·ligència Artificial (AI) permetrà que tot es pugui fer a una velocitat i escala mai abans vista.

Les cinc grans tendències que es consolidaran en 2018 són les següents:

1. Màrqueting predictiu, un "must"
La majoria dels venedors (82%) creu que el màrqueting predictiu serà necessari per mantenir-se al dia enfront dels competidors en els propers dos anys, segons un estudi .... Continua llegint la noticia sencera al següent enllaç d'IPMark.

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte