Notícia

Un taller de creació del pla estratègic de comunicació online

El dimarts 7 de novembre de 10 a 14h a Barcelona

Foto
Sessió de tancament dels itineraris formatius de transformació digital SDE 2017 que organitza la Generalitat de Catalunya el proper dimarts 7 de novembre. En aquesta sessió ens centrarem a crear el pla estratègic de comunicació online d’una empresa cultural. Veurem com es fa una anàlisi de competidors online, com es fixen uns objectius, com es defineix una estratègia, com es trien les tàctiques que ens ajudaran a complir els objectius fixats, com es fa un pla d’acció i, finalment, quins indicadors d’èxit cal seguir per assegurar-nos que assolim els objectius. Taller adreçat aprofessionals de les empreses i les entitats del sector cultural i creatiu responsables de màrqueting i responsables de la comunicació online.

PROGRAMA
09.00 - 09.15 h Registre i inscripcions
09.15 - 09.30 h Obertura de la sessió a càrrec d’Edgar Garcia i Casellas, director de l’Àrea de Desenvolupament  Empresarial de l'ICEC.
09.30 - 11.00 h  Inici, amb la metodologia, del pla estratègic de comunicació online en les primeres fases. Anàlisi, fixació d’objectius i plantejament estratègic inicial.
11.00 -11.30 h Cafè networking
11.30 - 14.00 h Estratègia de client, producte, preu i distribució amb una anàlisi de les tàctiques d’aplicació del pla. Mètriques de control i seguiment.

A càrrec de Montse Peñarroya, directora del 3iSIC - Institut Internacional per a la Investigació de la Societat de la Informació i el Coneixement i  de Víctor de Francisco, director de Reexporta.

Tota la informació i inscripcions clicant aquí.

ESPAI
​Museu Melcior Colet
c/ Buenos Aires 56-58.
Barcelona 08036.
Veure mapa 

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte