Notícia

Les roses de la Casa Batlló reben el Premi Impacte de publicitat catalana

"Ametller Origen" i en innovació, "Mama Shopper", també premiats

Foto
La campanya "Drac & Roses" de la Casa Batlló amb la qual es va cobrir de roses l'edifici modernista en benefici del Banc de Sang ha rebut avui el reconeixement dels Premis Impacte de publicitat catalana al major impacte, informen els promotors d'aquests guardons. En la categoria d'impacte comercial el vencedor ha estat "Ametller Origen" i en innovació, "Mama Shopper", de Deliberry. Els premis s'han decidit per primera vegada per votació popular i s'han lliurat a la Festa d'Estiu del Col·legi de Publicistes i Relacions Públiques de Barcelona.

Podeu llegir la noticia sencera al següent enllaç de la La Vanguardia.

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte