Notícia

La confiança en les notícies de les xarxes depèn de la font d’origen

Augmenta si es tracta d’un mitjà de comunicació reconeixible

  •      
Foto
El fet que l'origen de les notícies que circulen per les xarxes socials sigui conegut (d'un mitjà, una marca o una organització) fa que la confiança dels receptors sigui més gran, segons ha revelat una enquesta realitzada per l'Eurobaròmetre per conèixer l'impacte de la digitalització en la vida diària. Segons l'enquesta, el 36% dels enquestats confien en les notícies que reben per les xarxes si tenen aquest origen, mentre que un 32% manifesta que generalment no confien en les notícies que els arriben per aquesta via. Continua llegint la notícia en aquest enllaç de Digimedios
 

Cercar publicació



Publicitat


Candel 2016



Destacats


giny

giny

ACPC ACPC Hospital, 110
08001 Barcelona
Tel. 93 442 14 34
premsacomarcal@premsacomarcal.cat
Segueix-nos a:
Entitat adherida a:
  • Wanifra
  • Destacats
  • UAB
  • Xarxa Vives
  • Focir
Butlletí:
Avís legal
En compliment de la Llei de Serveis de la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic i de la Llei Orgànica de Protecció de Dades us informem que si no desitgeu continuar rebent el nostre butlletí informatiu, us podeu donar de baixa de la nostra base de dades a través d'aquest formulari.

Amb el suport de:
Reconeixements:
  • Premis Nacionals de Comunicació
  • Creu de Sant Jordi

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2017

Avís legal

Contacte