Notícia

Sis errors que mai hauries cometre en la teva estratègia de continguts

Un reportatge d'IP Markèting destinat a mitjans i marques

Foto
El màrqueting de continguts s'ha convertit en una part essencial de les estratègies de màrqueting de qualsevol empresa. De fet, s'ha convertit en una de les principals formes que tenen les marques per atreure nous clients i fidelitzar-los. Per això, és important, per obtenir la major rendibilitat possible i una alta productivitat, no cometre errors a l'hora de desenvolupar la teva estratègia de màrqueting de continguts.

Principals errors a l'hora d'elaborar la teva estratègia de continguts

1- Realitzar una mala planificació i no definir els objectius
Com en qualsevol altre projecte, per dur a terme una estratègia...

Clica el següent enllaç d'IP Markèting per descobrir aquest sis consells.

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte