Notícia

La inversió publicitària en mitjans creixerà un 4,7% aquest any

Segons Zenith Media, que rebaixa les previsions avançades el febrer

Foto
La inversió publicitària en mitjans creixerà aquest any un 4,7 per cent, tres dècimes menys del que el panell Zenthinela que elabora Zenith Media va avançar al febrer i si es compleixen aquestes previsions el 2017 serà el quart any consecutiu de creixement després del mínim assolit el 2013.

El comportament de la inversió en els diferents mitjans serà, com ve sent habitual en aquests últims anys molt desigual: mentre mòbils i internet creixen amb força, els mitjans impresos continuen travessant dificultats.

Així, s'esperen més creixements en mòbils, que podrien augmentar un 14,6 %; internet, un 10,2 %; canals de pagament de televisió, un 6,1 %, publicitat exterior dinàmica (7 %) i la televisió generalista (4,6 %).

També s'espera que creixi el cinema (3,6 %), la publicitat exterior general (2 %) i la ràdio (2,4 %), mentre que experimentaran un retrocés els mitjans impresos: els suplements poden caure un 7,6 %, els diaris un 3,4 % i les revistes un 4,6 %.

Font: ​Zenith Media

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte