Notícia
La inversió publicitària continua alentint-se en el primer trimestre
Segons les dades de l'estudi i2p, que xifra el creixement en el 2,2% des del gener
En el primer trimestre del 2017 la inversió publicitària en mitjans va ascendir a 976,1 milions d'euros, aquesta xifra representa un creixement del 2,2% respecte al mateix període del 2016, segons les dades de l'estudi i2p, que realitza la consultora Media Hotline, a partir de les investigacions de la companyia de control publicitari Arce Media.
La inversió publicitària en l'inici de l'any ha anat de més a menys des de la seva recuperació el 2015 quan va créixer el 7,4%, per baixar al 3,2% l'any passat i al 2,2% en aquest començament de 2017. Continua llegint la notícia clicant en aquest enllaç
Font: Digimedios
La inversió publicitària en l'inici de l'any ha anat de més a menys des de la seva recuperació el 2015 quan va créixer el 7,4%, per baixar al 3,2% l'any passat i al 2,2% en aquest començament de 2017. Continua llegint la notícia clicant en aquest enllaç
Font: Digimedios