Notícia
El rànking Top 10 dels anunciants digitals a Espanya
Liderat per El Corte Inglés, Movistar i l'automobilística Renault / Dacia
El rànquing d'Anunciants Digitals elaborat per IAB Spain, en col·laboració amb PWC, està liderat per El Corte Inglés, amb Movistar i l'automobilística Renault / Dacia completant el podi. Els sectors més actius en publicitat digital són Automoció, Bellesa i Higiene i Telecomunicacions. Aquests són algunes de les dades contingudes en l'última edició de l'Estudi d'Inversió Publicitària en Mitjans Digitals 2016, que estableix en un 21,5% el creixement de la inversió publicitària en mitjans digitals durant l'any passat.
En xifres absolutes, els anunciants espanyols van destinar als suports digitals un total de 1.565 milions d'euros, que es van distribuir de la següent manera:
En xifres absolutes, els anunciants espanyols van destinar als suports digitals un total de 1.565 milions d'euros, que es van distribuir de la següent manera:
- Desktop i Mobile: 1.562,3 milions d'euros: display (+ 23,2%); vídeo (+ 27,65%)
- Digital Signage: 28,7 milions d'euros (-19,4%)
- Audio Online: 5,5 milions d'euros (+ 20%)
- TV Connectada: 4,9 milions d'euros (+ 200%)
- En total, la publicitat digital ja suposa el 29% del total de la inversió publicitària a Espanya, ocupant la segona posició per darrere de la televisió.