Notícia

El rànking Top 10 dels anunciants digitals a Espanya

Liderat per El Corte Inglés, Movistar i l'automobilística Renault / Dacia

Foto
El rànquing d'Anunciants Digitals elaborat per IAB Spain, en col·laboració amb PWC, està liderat per El Corte Inglés, amb Movistar i l'automobilística Renault / Dacia completant el podi. Els sectors més actius en publicitat digital són Automoció, Bellesa i Higiene i Telecomunicacions. Aquests són algunes de les dades contingudes en l'última edició de l'Estudi d'Inversió Publicitària en Mitjans Digitals 2016, que estableix en un 21,5% el creixement de la inversió publicitària en mitjans digitals durant l'any passat.

En xifres absolutes, els anunciants espanyols van destinar als suports digitals un total de 1.565 milions d'euros, que es van distribuir de la següent manera:
  • Desktop i Mobile: 1.562,3 milions d'euros: display (+ 23,2%); vídeo (+ 27,65%)
  • Digital Signage: 28,7 milions d'euros (-19,4%)
  • Audio Online: 5,5 milions d'euros (+ 20%)
  • TV Connectada: 4,9 milions d'euros (+ 200%)
  • En total, la publicitat digital ja suposa el 29% del total de la inversió publicitària a Espanya, ocupant la segona posició per darrere de la televisió.
Podeu llegir la noticia sencera i consultar les gràfiques al següent enllaç d'IPMark.com

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte