Notícia

La inversió publicitària en mitjans creixerà un 4,3% aquest any

La televisió generalista capta el major volum i mentre que el paper retrocedeix

Foto
La inversió publicitària en mitjans creixerà aquest any un 4,3 per cent, cinc dècimes menys del que el panell Zenthinela que elabora Zenith Media va avançar al gener i les previsions continuen sent negatives per a tots els impresos i positives per als altres.
Els mitjans per als quals s'esperen més creixements són mòbils, que podrien augmentar un 13,8 %; internet, un 10,2 %; canals de pagament de televisió, un 7,4 %, i publicitat exterior dinàmica (6,8 %).

Segons aquestes previsions, encara que la televisió generalista augmentarà les seves inversions un 4,6 %, serà el mitjà que continuï captant més grans volums de publicitat.

També s'espera que creixi el cinema (3,9 %), la publicitat exterior general (2,5 %) i la ràdio (2,3 %), mentre que experimentaran un retrocés els mitjans impresos: els suplements poden caure un 6,5 %, els diaris un 4,8 % i les revistes un 3,5 %.

En aquest enllaç a PuroMarketing podeu trobar un resum ampliat de l’últim estudi Zenith Vigía

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte