Notícia

Debranding, la nova moda de treure les marques dels productes

Començarà aquest any i només els més forts podran permetre

Foto
Fora referències. El debranding consisteix a retirar les marques dels productes. No les camufla. Una pràctica que començarà a veure's aquest any i que només els més forts podran permetre. Renunciant a tots els elements de la seva identitat visual, els anunciants es presentaran cara a cara davant dels usuaris. Encara que ens pugui semblar un disbarat, el debranding és una de les tendències detectades per les comissions de treball de IAB Spain i així ha quedat inclosa entre les 12 línies mestres del negoci digital per a aquest any. Fins als manuals d'estil s'apartaran del rigor normatiu i deixaran pas a la inspiració, permetent que els encarregats... Pots continuar llegint la noticia al següent enllaç d'IP Markt.
 

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte