Notícia

BTV busca projectes innovadors en l’àmbit audiovisual i digital

La durada del projecte ha de ser d’entre 3 i 9 mesos

Foto
Barcelona Televisió, a través de BTV Media Lab, ha llançat la 1a convocatòria destinada a acompanyar i impulsar aquells projectes vinculats a l’àmbit audiovisual, els mitjans de comunicació i les indústries creatives, amb un model de negoci viable, que mostrin un component innovador.

La durada del projecte ha de ser d’entre 3 i 9 mesos, amb la possibilitat d’una pròrroga, i BTV es compromet a acompanyar l’equip de diverses maneres:  
Cessió d’un espai al Canòdrom, Centre de Recerca Creativa de Barcelona
Disposar d’un servei d’assessorament continu format per l’equip de BTV Medialab, del Canòdrom i un assessor extern quan sigui necessari
L’adquisició de productes i/o serveis pel projecte valorats en un màxim de 7.000€ + IVA
Accés preferent a les sessions divulgatives organitzada pel BTV Medialab i el Canòdrom

Es poden presentar les persones físiques o jurídiques, sempre que s’adeqüin a les bases de la convocatòria, abans de l’1 de febrer de 2017.

Teniu tota la informació al díptic informatiu i a les bases de la convocatòria.

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte