Notícia

El Top 20 dels majors anunciants en mitjans d'Espanya

Representen el 21,4% del total de la inversió publicitària controlada

Foto
Corte Inglés lidera el Top 20 dels anunciants que més pressupost destinar a la publicitat durant l'any 2016. Concretament, 78,5 milions d'euros, fet que suposa el 1,9% de la inversió publicitària controlada per Infoadex en mitjans convencionals. El gegant del retail espanyol arrabassa així el lideratge a Procter & Gamble, que va encapçalar el rànquing en 2015. Procter & Gamble passa a ocupar la segona posició del rànquing, amb 70 milions d'euros, seguit de Volkswagen-Audi Espanya, que amb 68.600.000 s'apalanca a la tercera plaça. El grup dels cinc majors anunciants d'Espanya durant l'any passat el completen L'Oreal Espanya (66,5 milions d'euros) i Reckitt Benckiser (55,6 milions).

En total, la suma de la inversió publicitària dels 20 anunciants amb una major activitat publicitària en mitjans representa el 21,4% del total de la inversió publicitària controlada, segons els resultats de l'Estudi InfoAdex de la Inversió Publicitària a Espanya 2016.

Font: IPMARK.

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte