Notícia

Descobreix el rànquing d'agències de mitjans per volum d'inversió

Dentsu Aegis Network té la major inversió publicitària gestionada

Foto

Dentsu Aegis Network s'alça com el grup publicitari amb la major inversió publicitària gestionada, segons les dades proporcionades per Infoadex. El volum de partides administrades per les seves agències Carat i Ymedia Vizeum proporciona a la companyia un total de 776.500.000 d'euros.

En segona posició se situa Havas Media Group. Les partides gestionades per Arena Media Communications, Forward Mitjana i Havas Media sumen una quantia de 701.800.000 d'euros. El segueix Publicis Mitjana, que gestiona una inversió publicitària total de 669.500.000 d'euros.

GroupM i Omnicom Media Group tanquen el Top 5 de grups de publicitat amb el major volum d'inversió gestionada. Els comptes de les agències Mediacom Iberia, Mindshare i Wavemaker fan que el primer administri partides publicitàries per valor de 530.300.000 d'euros. Mentre que les de OMD i PHD proporcionen al segon un volum d'inversió gestionada de 478.200.000 d'euros.

El rànquing, elaborat per IPMARK amb dades de l'Estudi d'agències de mitjans 2019 d'Infoadex, mostra com les agències de mitjans independents també compten amb un pes important. Les 13 agències presents en l'estudi sumen un total proper als 365 milions d'euros. Supera IPG Mediabrands, les agències Initiative i Universal McCann, mouen 149.600.000 d'euros d'inversió publicitària.

Font: IPMark

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte