Notícia
La inversió publicitària creixerà un 0,7% el 2019
Segons l'Informe i2p, elaborat per Media Hotline i Arce Media
Sempre que es mantinguin les estimacions econòmiques actuals, l'Informe i2p, elaborat per Media Hotline (col·laboradora habitual de l'ACPC) i Arce Media, xifra en un 0,7% el creixement de la inversió publicitària per a aquest any. En xifres absolutes estaríem parlant de 4.590 milions d'euros.
D'acord amb les dades de l'estudi, presentat al madrileny Cercle de Belles Arts el 19 de febrer, la marxa dels ingressos publicitaris dels mitjans va ser positiva durant l'any passat, en què van créixer un 1,3% respecte a 2017.
Durant l'any 2018 la inversió publicitària va créixer en dos dels quatre trimestres sent la seva evolució: un -0,7%, un 2,8%, un 0,0% i un 2,5% respectivament. El major creixement per tant, es va concentrar durant el segon i quart trimestre de l'any.
Com succeís el 2017, el creixement de la inversió publicitària va ser inferior a la del consum (+ 2,4%).
Podeu llegir l'estudi complet al següent enllaç d'IPMarketing