Notícia

2019, l'any en què els anuncis onlie intrusius desapareixeran?

Les marques assumeixen que no les compensa

Foto
Es podria dir que poc importa el que es vulgui llegir i el contingut que es vulgui seguir. Si el seguiment es va a fer en línia, la probabilitat de creuar-durant la lectura o el visionat de la informació amb algun anunci molest i intrusiu és molt elevada. Poc importa des de quin plataforma s'estigui intentant accedir al contingut (encara que clarament resulta molt més molest com més petita sigui la pantalla). L'anunci molest hi serà, esperant a l'aguait. Serà aquest anunci de vídeo que pràcticament dura tant - o fins més - que el vídeo que realment es vol veure. O aquest anunci que està amagat entre el text i només es desplega quan s'arriba a aquesta part de la informació...

Podeu llegir la noticia sencera al següent enllaç de Puromarketing.com

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte