Notícia
Google simplifica les subscripcions a empreses periodístiques
Llança una iniciativa que també ajudarà a combatre les notícies falses
El gegant tecnològic Google va llançar aquest dimarts una àmplia iniciativa per ajudar les empreses periodístiques a aconseguir subscriptors més fàcilment i combatre les notícies falses, entre altres objectius, a la qual dedicarà en conjunt 300 milions de dòlars durant els propers tres anys.
Google News Initiative (GNI) marca una "fita important" per a la firma californiana, que busca enfortir el periodisme de qualitat, atansar els models de negoci al creixement sostenible i facultar als mitjans amb innovacions tecnològiques, segons va anunciar en el seu blog corporatiu. Més informació clicant en aquest enllaç
Font: Segre
Google News Initiative (GNI) marca una "fita important" per a la firma californiana, que busca enfortir el periodisme de qualitat, atansar els models de negoci al creixement sostenible i facultar als mitjans amb innovacions tecnològiques, segons va anunciar en el seu blog corporatiu. Més informació clicant en aquest enllaç
Font: Segre