Notícia

Entre la incertesa i l’experimentació

Marta Alemany Periodista

“Qui creus que és la competència de Netflix?”, pregunta Lluís Cucarella, subdirector general de Prensa Ibérica i CEO de Next Idea i SSN Comunicació. “La competència de Netflix”, es respon ell mateix, “no són les televisions o l’HBO sinó la seva audiència. Netflix competeix directament contra aquelles estones que els usuaris estan fent altres coses en comptes de mirar les seves sèries. I això mateix és el que passa ara amb el periodisme: els mitjans ja no competeixen entre ells sinó que l’enemic és que l’atenció dels seus usuaris es concentri en un altre lloc que no siguin els seus continguts”, aclareix Cucarella. Aquest és un dels principals reptes al que s’enfronten molts diaris: ser capaços d’atraure... Podei llegir aquest reportatge de Marta Alemany sencer al següent enllaç de Report.cat

Cercar publicació



Publicitat


Candel 2016



Destacats


giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2019

Avís legal

Contacte