Notícia
El poder del Big Data es multiplicarà per 10 durant el 2018
Les cinc grans tendències que es consolidaran durant l'any vinent
El Big Data estén i consolida el seu imperi en el món del màrqueting i la publicitat. El seu poder es multiplicarà per 10 el 2018, segons els experts, donant cos a tots els aspectes de les campanyes i permetent, per fi, les experiències 100% personalitzades. L'any que ve, les dades es convertiran definitivament en el 'Sant Grial' dels marketinianos. La comunicació digital farà un pas de gegant i la intel·ligència artificial deixarà de ser una opció.
Almenys, així ho vaticinen els experts de Sizmek, plataforma independent de compra de publicitat, que en el seu previsions per a l'any que anuncien la desaparició de moltes d'aquestes solucions ineficaces en publicitat que generen cert caos i desconfiança. A més, la Intel·ligència Artificial (AI) permetrà que tot es pugui fer a una velocitat i escala mai abans vista.
Les cinc grans tendències que es consolidaran en 2018 són les següents:
1. Màrqueting predictiu, un "must"
La majoria dels venedors (82%) creu que el màrqueting predictiu serà necessari per mantenir-se al dia enfront dels competidors en els propers dos anys, segons un estudi .... Continua llegint la noticia sencera al següent enllaç d'IPMark.
Almenys, així ho vaticinen els experts de Sizmek, plataforma independent de compra de publicitat, que en el seu previsions per a l'any que anuncien la desaparició de moltes d'aquestes solucions ineficaces en publicitat que generen cert caos i desconfiança. A més, la Intel·ligència Artificial (AI) permetrà que tot es pugui fer a una velocitat i escala mai abans vista.
Les cinc grans tendències que es consolidaran en 2018 són les següents:
1. Màrqueting predictiu, un "must"
La majoria dels venedors (82%) creu que el màrqueting predictiu serà necessari per mantenir-se al dia enfront dels competidors en els propers dos anys, segons un estudi .... Continua llegint la noticia sencera al següent enllaç d'IPMark.