Notícia

Premsa Comarcal inicia una col·laboració amb l’Associació de Directors de Comunicació de Catalunya (DIRCOM)

El DIRCOM aplega directors de comunicació de marques com La Caixa, Coca – Cola, El Corte Inglés, Gas Natural, Novartis, etc.

 

 

 

DIRCOM, que te delegació amb autonomia a Catalunya, aplega directors de comunicació de marques com La Caixa, Coca – Cola, El Corte Inglés, Gas Natural, Novartis, etc. L’objectiu de l’associació de directors és impulsar el reconeixement de la comunicació i del professional de la comunicació com a estratègia pel desenvolupament i gestió empresarial i institucional.

 

El president de Premsa Comarcal, Estanis Alcover i Martí, va reunir-se aquesta setmana amb Georgina Teixidó, membre de la junta de DIRCOM a Catalunya i directora de comunicació de Baker  & Mckenzie; i Daniel Lecina, gerent de l’entitat, per tal de consolidar aquesta col·laboració. Premsa Comarcal i DIRCOM es proposen signar properament un conveni de col.laboració que fomentarà, entre altres, les activitats formatives d’ambdues entitats. 

 

Una de les primeres accions que contemplarà aquesta col·laboració serà un esmorzar de treball, que tindrà lloc durant el mes de juny, on el president de Premsa Comarcal i representants dels col.lectius diaris, setmanals i mensuals de l’ACPC presentaran a DIRCOM el Llibre Blanc de la Premsa Comarcal 2010 i la realitat de la premsa d’aquest sector a Catalunya.

 

L’inici d’aquesta col·laboració forma part de la línia de treball que la junta de govern de Premsa Comarcal du a terme per augmentar el suport que la Premsa Comarcal i Local es mereix del grans sectors de l’economia catalana.

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte