Notícia
La recirculació interna, la métrica amb més pes en un mitjà
Un estudi de Chartbeat sobre mètriques per incrementar visites
Les estratègies que han anat posant en marxa els mitjans per premiar la lleialtat i augmentar la recirculació estan donant els seus fruits. Passada ja, en general, l’època en què el focus se situava en atreure trànsit fora d’on fora, encara que només veiessin una pàgina i marxessin, les estratègies per incrementar pàgines vistes per usuari, temps de permanència al web, sessions per usuari, i altres mètriques, han desembocat en que, de totes les fonts de trànsit que existeixen per descobrir contingut, la recirculació interna és la que té més gran pes, segons un nou estudi de Chartbeat.
L’anàlisi, que pren com a període de temps els últims tres anys, revela que el trànsit intern, o el trànsit que ja està al lloc i recircula a pàgines addicionals, va ser de molt la font de trànsit més gran durant els tres anys, representant al voltant del 41 % del trànsit total. L'article complet de Laboratorio de Periodismo