Notícia
Curs de Publicitat i Canal Digital de l'ACPC el proper 29 d'abril
Cal inscriure's abans del 27 d'abril via email
L’Associació Catalana de la Premsa Comarcal, amb el suport de la Generalitat de Catalunya, organitza pel dia 29 d’abril en horari de 9’30 a 14’30h el curs online i gratuït “Publicitat i canal digital”, el qual anirà a càrrec de Xavier Jiménez, de l’empresa Only Media Web.
Aquesta formació, és realitzarà a través de la plataforma ZOOM. I té com a objectiu, fer un pas més endavant en la consolidació del canal digital de l’ACPC, per aconseguir augmentar la facturació publicitària global dels webs que integren el canal. Per això, és imprescindible conèixer quines són les eines de les quals disposem, el que espera de nosaltres el mercat i com podem millorar, aplicant a la gestió del nostre mitjà digital el sistema de treball utilitzat per anunciants, agències i mitjans en general.
La formació és grauïta i està dirigida a tots els associats i especialment a les persones que formen els equips comercials o estan implicats en la gestió dels mitjans.
Per inscriure’t, has d’enviar abans del dia 27 d’abril, un correu electrònic a olga@premsacomarcal.cat indicant les dades següents:
Nom de la publicació:
Nom i cognoms de la persona:
Correu electrònic:
Un parell de dies abans de la data del curs, t’enviarem el link de registre accés al webinar.
Temari
Generalitats
Publicitat Digital: entorn, evolució i principals conceptes, formats, IAB.
Ecosistema digital publicitari: quins són els principals actors (agencies, mitjans, adserver ...)
Inversió, consum i target Catalunya.
Les nostres Eines
El valor de la Premsa Comarcal Digital, del canal Digital de l’ACPC i Catalunya News.
Media Kit, Ordre Publicitat, Previsions.
Publicitat Premium, Programàtica i Xarxes.
Google Ad Manager, Inventari, traffickers, informes, Campaign URL Builder, Geolocalització.
CPC, CPM, CPA, Branded Content. Quan funciona una campanya?
Objectius segons Inventari. Canvi de paradigma, del mòdul en paper a la campanya online.
Com vendre
Del Briefing al Contracte. Del CPM al Branded Content.
Casos i exemples pràctics segons mitjans i inventari.
Repàs conceptes i terminologia.