Notícia

Campanya de micro-mecenatge per a la nova edició de l’Anuari Mèdia.cat

Es proposa recaptar 12.000 euros abans del proper 13 de desembre

Foto

L’Observatori Crític dels Mitjans Mèdia.Cat (www.media.cat) engega novament una campanya de micromecenatge per a fer realitat l’Anuari. La publicació anual de Mèdia.cat, que des de 2011 destapa temes que els mitjans han silenciat o ignorat en l’últim any, arriba a la novena edició amb moltes novetats.

 

L’Anuari 2019 canvia de format, de disseny i inclou nous continguts: a banda de destapar temes silenciats, vol oferir eines per promoure la reflexió sobre com s’elaboren les notícies i sobre com s’han tractat informativament diversos temes sensibles. A més, inclourà un dossier central que tractarà sobre la "veritat" als mitjans de comunicació: exemples de com les notícies falses són tan antigues com la informació, reflexions sobre què hi ha al darrere de la 'moda' dels verificadors i preguntes que es pot fer l’audiència per saber si una informació és esbiaixada.

 

Per fer-lo possible, Mèdia.cat es proposa recaptar 12.000 euros abans del proper 13 de desembre. Entre les recompenses que es poden aconseguir en col·laborar-hi hi ha samarretes i pòsters dissenyats per Jordi Calvís o fotografies de Jordi Borràs, entre d’altres. Hi poden participar tant persones individuals com entitats i col·lectius, amb recompenses específiques com un taller de lectura crítica de mitjans a càrrec de l’equip de Mèdia.cat. A partir d'avui, es podrà contribuir a l’Anuari en aquest enllaç: http://vkm.is/mediacat2019.

 

 

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte