Notícia
Nielsen torna al mercat espanyol amb una eina de mesurament
La companyia asegura que millorarà l'eficàcia publicitària
La companyia d'investigació de mercats Nielsen ha decidit tornar al mesurament 'online' a Espanya amb una eina, Digital Ad Ratings, que ofereix un mesurament de l'impacte de les campanyes de publicitat online. Segons un comunicat de la companyia, amb aquesta eina els anunciants no només podran conèixer quantes vegades s'ha vist i s'ha fet clic al seu anunci, sinó que, a més, tindran informació de l'edat i sexe de l'audiència, a quantes persones de la població total els ha arribat i quins dispositius són els més idonis per assolir un target concret.
Nielsen va ser present en el mesurament online a Espanya fins el 2012, després de l'elecció l'octubre del 2011 de ComScore com a mesurador de referència. Nielsen va continuar desenvolupant al nostre país la seva activitat d'investigació de mercats.
Font: Digimedios
Nielsen va ser present en el mesurament online a Espanya fins el 2012, després de l'elecció l'octubre del 2011 de ComScore com a mesurador de referència. Nielsen va continuar desenvolupant al nostre país la seva activitat d'investigació de mercats.
Font: Digimedios