Notícia
Facebook recopila informació de no usuaris de la seua xarxa social
Mitjançant diferents eines de màrqueting i és una "pràctica comuna"
El director de Gestió del Producte de Facebook, David Baser, va reconèixer aquest dimarts que la companyia nord-americana utilitza les seues diverses eines de màrqueting per recopilar dades fins i tot de persones alienes a la xarxa social i va assegurar que es tracta d’una pràctica comuna al sector.
Baser va voler respondre a les "més o menys 40 preguntes" a què el president de la companyia, Mark Zuckerberg, no va poder contestar en la seua declaració davant del Congrés la setmana passada.
"Quan visites una pàgina web o una aplicació que utilitza els nostres serveis, nosaltres rebem informació, fins i tot quan estàs desconnectat o no tens un compte de Facebook", explica el directiu en un missatge publicat al web de l’empresa.
La notícia, ampliada en aquest enllaç
Font: Segre
Baser va voler respondre a les "més o menys 40 preguntes" a què el president de la companyia, Mark Zuckerberg, no va poder contestar en la seua declaració davant del Congrés la setmana passada.
"Quan visites una pàgina web o una aplicació que utilitza els nostres serveis, nosaltres rebem informació, fins i tot quan estàs desconnectat o no tens un compte de Facebook", explica el directiu en un missatge publicat al web de l’empresa.
La notícia, ampliada en aquest enllaç
Font: Segre