Notícia
TV3 és líder d’audiència al febrer per setè mes consecutiu
Per setè mes consecutiu, a 4,8 punts de Telecinco
TV3, amb una quota de pantalla del 14,7 per cent, va ser líder d’audiència el febrer per setè mes consecutiu i va ampliar la distància amb la resta de cadenes, i es va situar a 4,8 punts de la segona més vista, Telecinco.
El partit d’anada de vuitens de final de la Champions, Chelsea- Barça, va ser l’espai més vist del febrer, amb més d’un milió d’espectadors, i els informatius van continuar situant-se líders en totes les edicions. El programa 'Preguntes freqüents' no ha deixat escapar cap dia el lideratge del dissabte nit.
En l’àmbit estatal, Telecinco (12,89) va avantatjar en tres centèsimes Antena 3 (12,86) i es va establir com la cadena més vista del mes, una cosa que fa de forma ininterrompuda des del febrer del 2017.
El València-Barça va ser l’esdeveniment amb més audiència de la cadena del grup Mediaset, i el Chelsea-Barça es va imposar a Atresmedia. L’1 (11,1) va baixar 0,4 punts respecte al mes anterior.
El partit d’anada de vuitens de final de la Champions, Chelsea- Barça, va ser l’espai més vist del febrer, amb més d’un milió d’espectadors, i els informatius van continuar situant-se líders en totes les edicions. El programa 'Preguntes freqüents' no ha deixat escapar cap dia el lideratge del dissabte nit.
En l’àmbit estatal, Telecinco (12,89) va avantatjar en tres centèsimes Antena 3 (12,86) i es va establir com la cadena més vista del mes, una cosa que fa de forma ininterrompuda des del febrer del 2017.
El València-Barça va ser l’esdeveniment amb més audiència de la cadena del grup Mediaset, i el Chelsea-Barça es va imposar a Atresmedia. L’1 (11,1) va baixar 0,4 punts respecte al mes anterior.