Notícia
Tres claus per recuperar la confiança dels lectors segons Reuters
Segons un estudi, són la diferenciació, la fiabilitat i el pluralisme
L'estudi sobre la informació digital realitzat per l'Institut Reuters per a l'Estudi del Periodisme (2017 Digital News Report) va detectar un baix nivell de confiança en una sèrie de països, entre els quals es trobava Espanya, en relació amb la informació que els mitjans informatius i les xarxes socials subministraven als periodistes. Com que l'estudi disposava d'algunes preguntes de resposta lliure sobre aquesta qüestió, ara s'ha publicat un informe complementari que busca indagar sobre les raons d'aquesta baixa confiança i proposa algunes mesures per provar de contrarestar-la.
L'estudi reflecteix que entre aquells que manifesten no confiar en els mitjans, la majoria (67%) pensen que la informació aquesta esbiaixada o que respon als interessos dels grups amb poder abans que als dels lectors o espectadors. Trobareu més informació de l'estudi clicant en aquest enllaç
Font: Digimedios
L'estudi reflecteix que entre aquells que manifesten no confiar en els mitjans, la majoria (67%) pensen que la informació aquesta esbiaixada o que respon als interessos dels grups amb poder abans que als dels lectors o espectadors. Trobareu més informació de l'estudi clicant en aquest enllaç
Font: Digimedios