Notícia
El mercat publicitari espanyol continua creixent per sobre de l'europeu
Tancarà l'any amb un increment de la inversió del 7,4%
Per tercer any consecutiu, el mercat publicitari espanyol creix per sobre de l'europeu, segons l'informe de Magna, la unitat d'anàlisi i projeccions d'IPG Mediabrands. Així, Espanya tancarà l'any amb un increment del 7,4% en la inversió publicitària, davant la mitjana del 3,9 registrada a l'Europa Occidental.
Malgrat això, el mercat publicitari espanyol tarda a recuperar el que va perdre durant els anys més durs de la crisi, i la seva mida segueix sent un 30% més petita que en els seus millors moments, quan va assolir un volum de gairebé 8 mil milions d'euros. Continua llegint la notícia en aquest enllaç.
Font: IPMark
Malgrat això, el mercat publicitari espanyol tarda a recuperar el que va perdre durant els anys més durs de la crisi, i la seva mida segueix sent un 30% més petita que en els seus millors moments, quan va assolir un volum de gairebé 8 mil milions d'euros. Continua llegint la notícia en aquest enllaç.
Font: IPMark