Notícia

Els anuncis en premsa escrita desperten els impulsos de compra del consumidor

Foto

La publicitat a ràdio i televisió inspira i desperta desitjos en el consumidor, però són els anuncis a la premsa escrita els que concreten l'oferta i porten finalment cap a la compra. Així ho conclou un estudi desenvolupat a Alemanya per l'Institut Rheingold, segons informa Horizont.

L'informe, realitzat a iniciativa de la Societat de Màrqueting de Periòdics (ZMG) d'Alemanya, distingeix entre mitjans publicitaris llunyans i propers. La publicitat en mitjans llunyans com la ràdio i la televisió serveix per a preparar la intenció de compra per part del consumidor. És a dir, desperta la curiositat i mostra l'oferta al potencial client. No obstant això, els anuncis desplegats en aquests mitjans solen ser contemplats de manera molt fugaç pel consumidor, pel que molt poques vegades es tradueixen en impulsos concrets de compra. Per a això es necessita el suport dels anomenats mitjans propers, com els periòdics i les revistes, que proporcionen al consumidor dades concretes sobre el producte o servei publicitat: com i on es pot adquirir i a quin preu. Per a la realització de l'estudi, es va entrevistar al voltant de 200 homes i dones d'entre 14 i 60 anys.

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte