Notícia
Un estudi estatal mostra l'impacte dels mitjans online sobre el públic
L'estudi es presenta en format de pràctica infografia
IAB Spain, l'Associació que representa al sector de la publicitat, el màrqueting i la comunicació digital a Espanya, ha llançat la infografia de l’Estudi de Mitjans de Comunicació Online elaborada per la seva Comissió.
Aquest document recull de manera gràfica i pràctica, les principals conclusions d'aquest estudi on es veu reflectit el valor diferencial que aporten els mitjans de comunicació a la publicitat enfront d'altres suports, i a més, posiciona als mitjans de comunicació en línia com un dels millors llocs per fer branding pel poder de prescripció.
A la infografia s'expliquen els aspectes més importants dels Mitjans de Comunicació Online que fa a:
En paraules de Francesca Pasotti, Cap de Màrqueting, "el primer estudi de mitjans de comunicació en línia ens confirma quins són els valors més apreciats dels mitjans online: la credibilitat i el poder de prescripció. En el context de saturació informativa en què vivim, la confiança és crucial per l'engagement de l'usuari. En àmbit publicitari això es tradueix en una posició privilegiada dels mitjans de comunicació com a prescriptors, especialment en campanyes de branding ".
El document ha estat patrocinat per l'empresa associada Unidad Editorial (elmundo.es) i elaborat per la Comissió de Mitjans de Comunicació Online, formada diverses empreses del sector.
Aquest document recull de manera gràfica i pràctica, les principals conclusions d'aquest estudi on es veu reflectit el valor diferencial que aporten els mitjans de comunicació a la publicitat enfront d'altres suports, i a més, posiciona als mitjans de comunicació en línia com un dels millors llocs per fer branding pel poder de prescripció.
A la infografia s'expliquen els aspectes més importants dels Mitjans de Comunicació Online que fa a:
- Credibilitat i / o confiança
- Valoració dels mitjans segons ús
- Predisposició de l'usuari
- Dispositius que s'empren per llegir aquests mitjans
- Les formes en què els usuaris naveguen
En paraules de Francesca Pasotti, Cap de Màrqueting, "el primer estudi de mitjans de comunicació en línia ens confirma quins són els valors més apreciats dels mitjans online: la credibilitat i el poder de prescripció. En el context de saturació informativa en què vivim, la confiança és crucial per l'engagement de l'usuari. En àmbit publicitari això es tradueix en una posició privilegiada dels mitjans de comunicació com a prescriptors, especialment en campanyes de branding ".
El document ha estat patrocinat per l'empresa associada Unidad Editorial (elmundo.es) i elaborat per la Comissió de Mitjans de Comunicació Online, formada diverses empreses del sector.