Notícia

Dos casos d'èxit de com les dades milloren el mitjans locals als EUA

Elaboren més de 40 reportatges d'àmbit local

Foto

Dos mitjans de comunicació locals de Los Angeles, WRAL-TV i NOLA.com, han participat en un projecte per treballar amb dades i veure com aquest canvi en la seva dinàmica habitual millorava el periodisme que feien.

El projecte ha estat finançat pel Facebook Journalism Project, amb el suport de l'Associació de Mitjans Locals i Crosstown LA (una associació sense ànim de lucre que es dedica a facilitar dades i anàlisis a nivell comunitari a les persones de Los Angeles).

Gràcies a aquest nou mètode aquestes dues redaccions han pogut elaborar més de 40 històries basades en conjunts de dades locals.

Del resultat del seu treball, tal com recull l'Associació de Mitjans locals, n'han emergit quatre conclusions sobre les mètriques dels articles amb millor rendiment. Són aquestes:

Podeu llegir l'article sencer a laboratoriodeperiodismo.org

giny

Cercar publicació



Publicitat


Candel 2016



Destacats


giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2021

Avís legal

Contacte