Notícia
Carat, l'agència de mitjans que més publicitat va gestionar el 2020
InfoAdex presenta el seu estudi de 2020
Carat, Havas Media i YMedia Vizeum van liderar, de nou, el rànquing d'agències de mitjans amb el major volum d'inversió publicitària gestionada en 2020, amb un desemborsament 328.500.000, 297.900.000 i 261.100.000, respectivament, segons dades de la vintena edició de l'Estudi InfoAdex. En total, les 29 empreses participants van aconseguir la xifra de 2.943,9 milions d'euros, enfront dels 3.747,6 milions registrats fa dos anys.
Les agències de mitjans van controlar el 86,9% del total de la inversió gestionada en 2020, amb una inversió atribuïda a 6.554 marques (partida mitjana de 449.171 euros) i 2.462 anunciants (1.195.720 euros, de mitjana). El total de mercat, va arribar als 3.388,2 milions d'euros, amb 58.518 marques (57.900 euros, de mitjana) i 43.890 anunciants (77.197 euros, de mitjana), com recull Infoadex, amb dades d'anunciants i marques gestionades.