Notícia

Un curs en línia per crear un Pla estratègic de comunicació

De la Generalitat, el proper 2 de març de 10 a 14 hores

Foto

Aquesta sessió inaugura els itineraris de Transformació digital 2021. Perquè el màrqueting digital sigui efectiu, és important no improvisar, conèixer bé el mercat i disposar d’un pla estratègic. Aprendrem a fer-ho seguint una metodologia provada i que ofereix molts bons resultats.  El curs anirà a càrrec de Montserrat Peñarroya, directora de l’Institut Internacional per a la Investigació de la Societat de la Informació i el Coneixement (3ISIC), i professora de Màrqueting Digital i d‘e-Business en màsters i postgraus de diverses universitats: UAB, ESCI-UPF, UB, UdG, UOC, UVic i CETT-UB. El curs es farà el dia 2 de març de 10:00h-14:00 hores en línia. Les inscripcions es poden fer a partir del 17 de febrer.

Tota la informació aquí.

 

Cercar publicació



Publicitat


Candel 2016



Destacats


giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2021

Avís legal

Contacte