Notícia

La publicitat als generalistes cau un 20% i als seus digitals un 3%

Dades de les pròpies capçaleres als quals ha tingut accés Invertia

Foto

La publicitat dels diaris impresos ha viscut un any negre. La Covid-19 ha accelerat una davallada que venia llastrant a el sector en els últims cinc anys. El problema és que aquesta vegada la caiguda no ha pogut ser compensada per les edicions digitals d'aquests diaris que també cauen, tot i que menys. Les dades de les pròpies capçaleres als quals ha tingut accés Invertia, indiquen que durant els primers set mesos de l'any la publicitat de les edicions en paper d'aquests diaris va caure un 19,6%. En el cas de les seves edicions digitals, el retrocés va ser de l'3,3%. Podeu llegir la noticia sencera en aquest enllaç.

Cercar publicació



Publicitat


Candel 2016



Destacats


giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2020

Avís legal

Contacte