Notícia

La inversió publicitària es recuperarà en un termini de 6,5 mesos

Segons un estudi de mercat fet per Trend Score

Foto

Els anunciants estimen un termini de sis mesos i mig per a la recuperació de la inversió publicitària, un cop finalitzi l'Estat d'Alarma decretat el 14 de març passat al nostre país. Aquesta és la conclusió el baròmetre "Trend Score, especialment COVID-19 desenvolupat per l'Associació Espanyola d'Anunciants (AEA) i Scopen, realitzat entre 114 professionals de el sector durant el mes d'abril en relació a la situació de la inversió publicitària al nostre país . L'estudi revela que el 72% dels anunciants asseguren haver reduït la seva inversió en publicitat des del començament de la crisi sanitària. La disminució ha estat molt important per al 40,4% dels enquestats, que declaren haver-la reduït en... POdeu llegir la noticia sencera al següent enllaç d'IPMark.

Cercar publicació



Publicitat


Candel 2016



Destacats


giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2020

Avís legal

Contacte