Notícia

Cap a una gran mutació en la publicitat en la comunicació

Els mitjans traçaran un nou full de ruta en la postpandèmia

Foto

Ara que s'ha iniciat a Espanya i altres països el que anomenen la desescalada de l'apocalíptic Covid-19, que ha mantingut a les seves cases a la meitat de la humanitat i ha paralitzat l'economia mundial, és el moment de reflexionar sobre el món post-pandèmia. I és cada dia més evident que res no serà igual. La informació està jugant un paper transcendental, de vegades per excés, per infodemia. La gran paradoxa és que mai no hi ha hagut tal demanda d'informació de qualitat en totes les seves formes i maneres. I les empreses que la produeixen estan patint un terratrèmol que amenaça de manar la ruïna a milers d'elles. La publicitat, que era per a moltes el principal apartat dels seus comptes de resultats, ha saltat per la borda. Llegeix en aquest enllaç l'article complet de Miguel Ormaetxea a Media-tics

Cercar publicació



Publicitat


Candel 2016



Destacats


giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2020

Avís legal

Contacte