Notícia

Parla-li la teva audiència, i altres consells per construir lleialtat

El més probable és que la majoria dels lectors no paguin per quelcom emocionalment inaccessible

Foto

El periodisme ha tingut el costum d'estar desconnectat de les seves audiències. A la recerca de la veritat "objectiva" i temorosos que se'ns titlli d'afavorir a un costat o a un altre, evitem tot menys la veu impersonal i institucional. I no parlem gaire amb les persones a qui se suposa ens dirigim.

Aquesta estratègia de "la veu incorpòria" només va funcionar –almenys a nivell financer– per una raó: el periodisme no estava pagant la major part del compte. Un article a IJNet.org fa algunes recomanacions perquè els lectors estiguin disposats a pagar pel nostre contingut. Entre elles, oferir un contingut tan indispensable que no puguin viure sense ell i aconseguir que se sentin tan profundament connectats a una cosa que vulguin ajudar a mantenir-lo amb vida. Llegeix en aquest enllaç l'article complet a IJNet.org

Cercar publicació



Publicitat


Candel 2016



Destacats


giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2020

Avís legal

Contacte