Notícia
Marta Ariño (ARI): "Els editors som innovadors, no estem en crisi
Algunes conclusions recollides en la VIII edició del Fòrum de Revistes
Contingut de qualitat, publicitat 'branded contend', subscripcions, Intel·ligència Artificial per oferir informació personalitzada, són algunes conclusions recollides en la VIII edició del Fòrum de Revistes, organitzat per l'Associació de Revistes (ARI), en col·laboració amb l'Associació de Premsa Professional i Continguts Multimèdia (Coneqtia), que ha tingut lloc a La Casa del Lector, a l'Escorxador (Madrid).
La presidenta d'ARI, Marta Ariño, ha arrencat la jornada, reivindicant el paper dels mitjans de comunicació en aquesta era digital i ha posat en valor a l'audiència qualificada. "Els editors som innovadors, no estem en crisi, sinó que estem en l'ecosistema que ens ha tocat estar", ha puntualitzat la responsable. En aquest sentit, ha volgut recordar la recent eina de mesurament, Brand Mitjana, llançada per l'Associació per a la Investigació de Mitjans de Comunicació (AIMC), que permetrà "donar visibilitat i crear una única dada".