Notícia

El dilema dels murs de pagament a la premsa en els mitjans

Un analista considera que els projectes dels mitjans encara no estan madurs

Foto

S'ha celebrat a finals de setembre un fòrum sobre models de subscripció en els mitjans espanyols organitzat per Evoca en què han participat els principals responsables dels grans actors. Més enllà de la casuística de cada cas, podem comprovar que els dubtes persisteixen, que passa el temps i els avenços són molt modestos, que Espanya continua retardada en aquesta important assignatura en un context global. Vist amb una certa perspectiva, es pot assenyalar que aquesta transició implica un canvi de mentalitat, no ja en el públic en general, sinó també en els directius de les empreses editores, que segueixen notablement aferrades a la tradició, a la recerca obsessiva del major nombre possible de lectors, encara que siguin gratuïts, a la dictadura del "chick", als temes comuns, a les informacions "commodity" que difonen tots els mitjans, que piquen les teles i les ràdios i que encara continuen imprimint-se contra la lògica digital.

Podeu llegir en aquest enllaç l'article complet de Media-tics

Cercar publicació



Publicitat


Candel 2016



Destacats


giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2019

Avís legal

Contacte