Notícia

La inversió publicitària en premsa cau un 6,1% fins setembre del 2018

Tot i que en el global de mitjans augmenta un 0.6%

Foto

En el període de gener a setembre de 2018, la inversió publicitària destinada a mitjans convencionals ha crescut un 0,6% sobre el període equivalent de l'any anterior, arribant a una xifra de 3.125,2 milions d'euros, enfront dels 3.107,9 milions de 2017, repetint el percentatge d'increment registrat en el primer semestre d'enguany, tal com confirma Infoadex. Els diaris, però, que ocupen el tercer lloc per xifra d'inversió, se situa en 359.300.000, continuant amb caiguda significativa,  -6,1% davant de l'any anteriors. Podeu consultar la notícia sencera al següent enllaç d'Infoperiodistas.

Cercar publicació



Publicitat


Candel 2016



Destacats


giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2018

Avís legal

Contacte