Notícia

Consulta l'Índex d'informació publicitària del primer semestre del 2018

Ha crescut un 1,04% en relació al mateix període de l'any anterior

Foto

Tal com explica en el seu informe, l'Associació Empresarial de Publicitat, la inversió publicitària durant el primer semestre de 2018 ha crescut un 1,04% en relació al mateix període de l'any anterior. Creixen de manera significativa les xarxes socials i els mitjans digitals, decreixen la premsa, revistes, dominicals i televisió. La inversió publicitària prevista per a l'any 2018 creixerà un 1,29%. Seguirà augmentant la inversió publicitària i la participació de mercat dels mitjans digitals i les xarxes socials i en menor mesura la ràdio en detriment de la resta de mitjans.

Llegeix l'informe>>

Cercar publicació



Publicitat


Candel 2016



Destacats


giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2018

Avís legal

Contacte