Notícia
L'escàndol de Facebook és la conseqüència de molts errors
Tot comença amb un test fet el 2014 per 270.000 persones
Els escàndols corporatius no surten del no-res. Les empreses poques vegades es veuen embolicades en aquestes qüestions per accident, sinó per una sèrie de males decisions, i la confiança s'esquerda amb l'arrogància. El mateix succeeix en el cas de Facebook i Cambridge Analytica. A principis de 2014, 270.000 persones van fer una "prova de personalitat" en línia que sembla haver donat com a resultat la filtració d'informació de 50 milions d'usuaris de Facebook, el que violaria la política de Facebook sobre utilització de dades per tercers amb fins comercials. Però és que, per tirar més llenya al foc, Facebook no va alertar als usuaris, prenent només uns limitats passos per recuperar i protegir les dades, com explica John Harris en TheGuardian.com.
Podeu llegir el reportatge sencer al següent enllaç de Marketing Directo.
Podeu llegir el reportatge sencer al següent enllaç de Marketing Directo.