Les publicacions de proximitat, les úniques que guanyen audiència juntament amb Internet

La tercera onada de l'EGM Baròmetre Catalunya (febrer-novembre 2014) ha tornat ha deixar palès el bon estat de forma de les publicacions de proximitat. En aquest sentit, segons les dades fetes públiques aquesta setmana el sector dels mitjans de proximitat és l’únic que augmenta el nombre lectors i la penetració sobre el total de població en l’últim any, juntament amb Internet. Tot els altres àmbits (diaris, suplements, revistes, ràdios i televisió) experimenten baixades. Així, segons el Baròmetre, les publicacions de proximitat i temàtiques, gratuïtes i de pagament, en català, acumulen un creixement de l’1% en les tres últimes onades, amb més d’1,3 milions de lectors a Catalunya i una penetració del 21,8%.

Pel que fa, concretament, al rànquing de publicacions de proximitat de pagament en català, està encapçalat per El Nou 9, amb 85.000 lectors, seguit de Diari de Vilanova (33.000), El 3 de Vuit (23.000), La Veu de l’Ebre (22.000), Setmanari de l’Alt Empordà (14.000), El Vallenc (12.000), La Comarca d’Olot (11.000), La Revista del Baix Empordà (10.000), Delta del Llobregat (9.000), Revista Cambrils (9.000), Revista de Palafrugell (9.000) i Diari de Sant Cugat (9.000).

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte