Notícia

La Catosfera tracta els perills del masclisme i el 'clickbaiting

La jornada organitzada pel Grup Barnils es va celebrar el 14 d'octubre

Foto
«El cul de Liliana Fernández té el seu propi club de fans», deia un titular aparegut a Superdeporte durant els Jocs Olímpics de Rio. Si bé els mitjans esportius s’emporten la palma a l’hora d’ensenyar culs i pits, els digitals generalistes també publiquen continguts masclistes en les seves estratègies de clickbaiting, és a dir, en les tècniques agressives per aconseguir que el lector cliqui a la notícia. Karma Peiró, directora de Nació Digital; Sílvia Barroso, subdirectora de l’Ara; Gemma Aguilera, periodista d’El Món i Berta Florés, periodista i membre d’On Són Les Dones, van reconèixer responsabilitats i van plantejar-hi possibles solucions al debat “Masclisme i clickbaiting. Els perills de fer-ho tot per acumular visites”, divendres 14 al vespre al Centre Cultural La Mercè de Girona. L’acte, moderat per Enric Borràs, periodista de l’Ara i membre del Grup de Periodistes Ramon Barnils, [editor de Mèdia.cat] l’organitzava aquest col·lectiu de professionals en el marc de la Catosfera, les jornades sobre la Internet catalana. Segueix llegint la crònica de la Catosfera a mèdia.cat

Font: Mèdia.cat

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte