Notícia

Zenith preveu que la bretxa publicitària entre els mitjans s'ampliï

Televisió i digitals són els que més creixeran

Foto
L'última consulta realitzada al panell Zenith Vigía (integrat per responsables comercials, de màrqueting i d'investigació dels mitjans) mostra que les expectatives apunten que es continua ampliant la bretxa entre els mitjans, en funció de la inversió publicitària esperada. Per als panelistes de Zenith Vigía els suports que creixen (bàsicament televisió i digitals) podrien rebre més publicitat, mentre que els que retrocedeixen (impresos, principalment), continuen sent defugits en els plans de mitjans dels anunciants. Això es produeix quan s'espera per al conjunt de l'any un creixement de la inversió del 4,9%, lleugerament inferior al llançat pel panell fa dos mesos... Podeu llegir la noticia sencera al següent enllaç de Digimedios.

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte